Červenec 2013

Supernatural.....14. kapitola

15. července 2013 v 20:27 | Tissa |  Supernatural

Už jsem to sice měla dopsaný včera v noci, ale chtěla jsme tam pár věcí doplnit a taky si to po sobě aspoň trochu překontrolovat. Domů jsem z práce přišla až kolem sedmý, tak to sem dávám až teď. promiňte mi mé zdržení a doufám, že se vám kapitola bude líbit! :)

Tissa chytá nerva!

12. července 2013 v 21:32 | Tissa
Bože! Už asi čtyři hodiny sedím a koukám do Wordu neschopná ze sebe vydat něco pořádnýho. Chci říct... jasně, děj povídky mám vymyšlený dopředu, ale napadají mě jiné další věci, jen nevím, jak je tam zakomponovat, aby to nenarušilo příběh a hlavně aby to dávalo smysl. Nebo mě naopak nenapadá vůbec nic. Jsem úplně bezradná. Asi mám nějakou "rádobyspisovatelskou" krizi.
Aaaaa... já jen chci, aby to bylo dokonalý a bez dějových chyb! :D Božeeeeeee... chytám amok.. jestli mě nenapadne nic pořádnýho do deseti minut, přísahám, že roztřískám počítač..:D Prostě nebudu spokojená, dokud to nebude přesně tak, jak chci!
Jen jsem vám chtěla přiblížit způsob mého psaní. :D Je to vtipný, protože u dřívějších povídek jsem tenhle problém neměla. Asi mi tahle přirostla k srdíčku..:))
Tak já jdu zas na to..;) Držte mi palce..:)

Tissa is back! :)

9. července 2013 v 21:03 | Tissa |  Feelings
Ahoj, ahoj! Přežila jsem stresující let, který je pro mě spíš mučením než odpočinkem. (letěla sem asi po desátý a stejně jsme byla vystrašená a při každé turbulenci si představovala, jak se řítíme k zemi - nemluvě o tom, že jsem v letadle otevřela noviny a okamžitě narazila na článek o havárii letadla v Americe... ) Vrátila jsem se už včera odpoledne, ale musela jsme si dát den na rozkoukání :D. Všechno je najednou úplně jinak.. :/
Jinak co se týče dovolené jako takové: Po příletu do Burgasu v Bulharsku jsme se dozvěděly, že v hotelu, kam jsme původně měly jet, je nějakej problém, že nás prý musí dát do jinýho. Nicméně, náhradní hotel byl dvakrát lepší než ten první: bary, bazény, snacky, skluzavky, sportovní hřiště a mnoho dalšího... plus jsme jako omluvu dostaly nadstandartní pokoj. :). Moře bylo kousíček od hotelu, pláž písečná a všude plno nákupních možností. Lidi byli milí, někdy až moc.. Však to znáte:). Překvapilo mě, jaký možnosti na Slunečném pobřeží nabízí noční žívot .. klub vedle klubu.. opravdu. Každý nás někam tahal a nabízel výhodný vstupy apod. až nám to lezlo krkem:/. Animátoři v hotelu byli úžasní!:) Byli přátelští a vymýšleli pro klienty spoustu aktivit od aqua aerobiku, přes karaoke až po skupinové návštěvy diskoték. Skvěle jsem si to užila a kdybych mohla, hned se tam vrátím:))
Teď budu mít týden volna a od pondělí nastupuju na benzínku stejně jako minulý rok... tak doufám, že si vydělám stejně jako loni nebo víc :). Pak už jen nějaká ta návštěva chaty, objet příbuzný, kamarády, nějaký grilovací sešlosti, párty u bazénu a pak "hurá" zpátky do školy. Čtvrťák volá a já si vůbec nedokážu představit, že bych měla z něčeho maturovat. Ale nebudu si tím kazit poslední opravdový prázdniny:)!
Na povídky si nějaký ten čas najdu, nebojte;)
Užívejte, užívejte! Já budu taky!